Realizările noastre devin și realizările tale.

Orice companie, indiferent de mărime, are nevoie de parteneri de încredere, experți în domeniul lor, care să aducă perspective și soluții noi și cu ajutorul cărora să evolueze și să-și atingă obiectivele. Noi dorim să fim un astfel de partener pentru tine, oferindu-ți posibilitatea de a lucra cu o echipă cu experiență care să îți preia din responsabilități, în condiții de confidențialitate și profesionalism. Scopul nostru este să eliminăm pierderile de timp și bani generate de operațiunile administrative interne de resurse umane și să ne scăpăm partenerii de grijile cu privire la dinamica legislației în vigoare.

Concret, suntem o echipă de experți contabili specializați în salarizare și administrare de personal. Experienta ne-am câștigat-o în mai multe domenii de activitate: de la societăți de prestari servicii cu 1 angajat, până la corporații cu activitate de producție de peste 250 de angajați.

Ne-am confruntat cu multe provocări profesionale și am evoluat soluționând diverse spețe în domeniul automotive, construcții și IT, precum avantaje în natură, muncă în ture și suplimentară, scutiri de impozit, detașări sau scutiri specifice formularelor A1.

După ani de zile de practică și studii în acest domeniu, am hotărât să creștem nivelul de calitate al serviciilor punând bazele PHS, o societate dedicată salarizării și administrării de personal. Reușim să fim mai aproape de clienții noștri și astfel le aducem o reală plusvaloare.

Echipa noastră este dinamică, flexibilă si orientată către soluții sustenabile. Folosim echipamente de ultimă generație, soluții IT moderne și dezvoltăm continuu proceduri de eficientizare a activității clienților noștri.

Alege PHS pentru că suntem...

Dedicați

Lucrăm mereu în echipă cu clienții noștri și le oferim atenție maximă. Ne implicăm în fiecare proces, venim cu idei și căutăm cele mai bune soluții la problemele existente sau potențiale.

Responsabili

Avem o echipă formată din oameni cu experiență și investim continuu în formarea profesională. Ne asumăm ceea ce facem în totalitate și răspundem de activitățile pe care le desfășurăm.

Flexibili

Ne adaptăm cerințelor clienților și acceptăm și alte modalități de lucru față de cele cu care suntem deja obișnuiți. Acceptăm provocări și suntem deschiși la idei noi în acest domeniu.

Organizați

Ne desfășurăm activitatea după proceduri bine stabilite și menținem în permanență disciplina la locul de muncă. Respectăm termenele stabilite pentru că ne gestionăm eficient timpul și resursele.

Te ajutam să...

Reduci timpul și costurile

Externalizând anumite procese interne ale companiei se câștigă automat timp, care poate fi investit în alte activități. Mai mult decât atât, clienții noștri nu vor mai trebui să caute personal dedicat, reducând astfel costurile interne.

Crești controlul

Serviciile noastre sunt prestate în mod obiectiv, fără interes personal, iar clienții își diminuează riscul de fraudă internă. Reprezentăm astfel un instrument de control suplimentar asupra activității departamentului de resurse umane al unei companii.

Protejezi datele

Prin externalizare, vei lăsa un profesionist să se ocupe de confidențialitatea și securitatea datelor personale și a informațiilor legate de salariu, evitând astfel ca acestea să ajungă de la angajații propri la persoane neautorizate.

Diminuezi riscurile

Delegarea presupune transferarea răspunderii pentru activitatea desfășurată. Acest lucru duce la diminuarea riscurilor deoarece noi ne asumăm responsabilitatea și răspundem pentru procesele pe care clienții noștri ni le încredințează.

Cu cine colaborăm?

Pentru că în echipă se pot obține rezultate mai bune și se pot rezolva cele mai complexe situații,
am ales să colaborăm cu specialiști din domenii complementare: